Band-Man
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Band-Man

Maak Je Eigen Band
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Max S.
Leerling
Max S.


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 02-04-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimedo apr 03, 2008 1:09 pm

Diablo kwam droog de winkel binnengewandelt. De man aan de deur hield ehm tegen, hij droeg openlijk een simpele revolver uit zijn zakken. Diablo duwde de grotere man simpelkes weg, en keek anar de baas van de winkel. Hij liep naar de betaaltafel (naam vergeten xD), en sloeg met zijn hand op tafle, amar neit te hard.. "Ik zoek een lekkere gitaar, m'n oude is stuk, en dnek ik niet meer te repareren.." Hij trok een dode, verbrandde, gitaarstreek uit zijn rugtas, en legde hem op de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:35 am

Amy liep de winkel binnen en keek in het rond. Ze zocht een gitaar waar ze lekker op kon spelen en waar ze haar liedjes op kon zingen.

(ik moet nog vragen of ze mijn naam in amy willen veranden)
Terug naar boven Ga naar beneden
Max S.
Leerling
Max S.


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 02-04-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:37 am

(Geldt voor mij ook, maar dan Diablo Razz )

Diablo keek loom om, terwijl de vent een gitaar begon te regelen voor hem. Hij nam Amy voorzichtig in zich op.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:39 am

amy keek in het rond. ze zag een mooie gitaar en pakte die. Voorzichtig nam ze hem mee naar de toonbank en wachtte tot ze kon afrekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max S.
Leerling
Max S.


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 02-04-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:43 am

"Da's een mooie gitaar." Diablo keek haar met ijsblauwe ogen aan, en glimlachte vaagjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:46 am

''eh ja dat vindt ik ook'' zei amy wat verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max S.
Leerling
Max S.


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 02-04-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:49 am

"Dus je speelt?" Vroeg diablo geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:50 am

''ja ik speel gitaar en kan drummen en zingen vindt ik ook leuk'' zei ze en rekende haar gitaar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max S.
Leerling
Max S.


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 02-04-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:51 am

"Whokeey.." Diablo knikte, en draaide zich om naar de fetsow achter de toog. " Krijg ik die gitaar nu nog of niet?!" Vroeg hij ongedudlig. Hij had zin om het pistool aan zijn riem te pakken, en de vent ter plekke neer te knallen..
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:55 am

Amy had de gitaar betaald en deed die in de koffer. Ze keek nog even in het rond. en zei diablo gedag daarna liep ze de winkel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max S.
Leerling
Max S.


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 02-04-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 3:58 am

Diablo keek de man doordringend aan,e n zijn hand schoot naar diens keel. "Gitaar, nu, en ik hoop voor ej dat het een beetje sioeps is.." Hij kreeg de gitaar in de handen gedrukt, en werd snel e winkel uitgeleidt. Hij rende naar Amy, en bleef naast haar lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 4:00 am

Amy glimlachtte en liep naar het park toe.

(zie topic: zingend door het park ofzoiets XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Max S.
Leerling
Max S.


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 02-04-08

Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitimezo apr 06, 2008 4:01 am

(Lol Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD   Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gitaar, plectrum, Rock On!!! XD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Band-Man :: Plaatsen :: Instrumenten Winkel-
Ga naar: